Терраріум – платформа для сценаристів, де авторам допомагають розвинути власний проект. Ми організовуємо інтенсиви, воркшопи, лекторії та інші курси сценаристів.

Подати Заявку
icon

Сценарний лекторій Володимира Громова 2019

Опис курсу

Інтенсивний теоретичний курс від одного з кращих скрипт-докторів на пост-радянському просторі. 

Лектор та автор курсу – сценарист, сценарний редактор та скрипт-доктор Володимир Громов. Закінчив сценарний факультет ВДІКу. Викладав у ВДІК, Вищих Курсах Сценаристів та Режисерів, КНУТКіТ ім. Карпенка Карого та  Латвійській академії культури тощо. Працював головним редактором Film.ua. Останні кілька років живе у Варшаві. 

З самого початку навчання займався написанням сценаріїв для кіно і телебачення. За його сценарієм вийшли телевізійний фільм «Міський пейзаж» і телесеріал «Версія». Володимир є співавтором сценарію фільму Олександра Шейна «В Маяковский», який вийшов у прокат у 2018 році. З 2015 році регулярно пише про польське кіно для порталу culture.pl, присвяченому життю та культурі Польщі.

Мета курсу

Дати учасникам курсу усі інструменти, необхідні для роботи над власним сценарієм. Інструменти, відточені роками практичної та викладацької роботи.

Тривалість

7 лекційних блоків тривалістю по 4 години кожен. Усі учасники лекторію отримають відео-записи лекцій для особистого користування та подальшого застосування.  Загальна тривалість записів: близько 28 годин.

Програма

Що таке сценарій?
Спосіб запису. Ремарка. Американський запис сценарію.
Слово в кіно. Діалог. Види діалогу.
Діалог (продовження). Закадрова мова. Тема діалогу.
Деталь в сценарії. Види деталей. Приклади її використання.
Композиція сценарію. Види композиції. Структурна композиція. Кадр і Сцена.
Структурна композиція (продовження). Епізод і акт.
Сюжетна композиція. Частини сюжетної композиції.
Експозиція. Колізія. Зав’язка.
Сюжетна композиція (продовження). Перипетії.
Кульмінація. Розв’язка. Їх співвідношення. «Поетика» Аристотеля.
Американська теорія сюжетної композиції.
Сюжетно-лінійна композиція.
Сюжет. Сюжетні мотиви.
Сюжет і фабула.
Конфлікт. Конфлікт зовнішній і внутрішній. Суть поняття.
Види сценарного конфлікту і види сюжету.
Драматичний вид сюжету.
Епічний і розповідний вид сюжету.
Час і простір в кіно і в сценарії.
Ліричний вид сюжету.
Герой і характер. Поняття характеру та особистості в сценарії.
Чотири героя як основа сценарного конфлікту.
Кількість героїв в сценарії і як їх розташовувати.
Тема і жанр.
Ідея сценарію.

Відгуки про курс

Володимир ГРОМОВ, лектор та автор курсу

“Мы привыкли думать, что драматургия – это способ рассказывать истории. Я думаю, что иначе. Для меня драматургия – это взгляд на мир, образ жизни, язык. Изучив её как следует, вы увидите истории, сюжеты, обнаружите драму в самом себе. А по-настоящему интересные сценарии начинаются там, где мы рассказываем о своем, о личном, о том, что узнали, прожили и почувствовали. Ну, а без интересного сценария не будет фильма. Мой курс – это рассказ о том, как складывается сценарий, какие в нем есть компоненты, это попытка объяснить, как должен думать сценарист и каких ошибок следует ему избегать. Прослушав мои лекции, вы получите все необходимые инструменты для работы над своей историей”.

Михайло Маслобойщиков (режисер)

“Уважний, мудрий вчитель, що вміє підтримати, проникнутися твоєю історією і домогти відрізнити власний голос з-поміж шуму чужих голосів.”

Катерина Ґрібова (режисерка)

“Погляд Володі один з найбільш уважних і пронизливих, що зустрічались на моєму шляху. Кожна деталь тексту, ти, як автор і особистість – у нього все в фокусі.”

Антоніо Лукіч (режисер)

“Его лекции – это флоу самого остроумного баттл-репера, истории из его жизни – готовые сценарии, сам он – персонаж фильма. Он учит наблюдательности, вдумчивости, остроумию – всему тому, чему, казалось бы, научиться нельзя, а кульминация – это место в сценарии, где протагонист с антагонистом сталкиваются в решающей битве.” 

close
close