Терраріум – платформа для сценаристів, де авторам допомагають розвинути власний проект. Ми організовуємо інтенсиви, воркшопи, лекторії та інші курси сценаристів.

Подати Заявку
icon

Terrarium. Iнтенсив 2020

Опис Інтенсиву

Terrarium Інтенсив 2020 – це 4-місячний курс із написання сценарію до короткометражного чи повнометражного фільму від професіоналів кіноіндустрії.

Заняття тричі на тиждень:
вівторок – з 19.00-21.30
четвер – з 19.00-22.00
субота – 12.00-15.00

Мета Інтенсиву

  • завершений сценарій фільму;
  • розуміння того, що робити із вашим сценарієм далі;
  • як і кому пітчингувати, як готувати заявки у фонди, як і де шукати можливості фінансування, копродукції;
  • можливість знайомства із професіоналами у сфері кіноіндустрії.

Тривалість 

4 місяці (25 лютого – 22 червня)

Адреса

Кінотеатр «Жовтень», конференц-зал
(на час карантину заняття проводяться онлайн)

Вартість курсу

6 тис грн/ 1 місяць* (спеціальні пропозиції для тих, хто оплачує весь курс).
Є можливість відвідувати окремі лекції / модулі окремих лекторів.

*для учасників Terrarium знижка

Контакти координатора

Владислав Робський
Телефон: (093)801-11-07
E-mail: terrariumintensive@gmail.com

Програма курсу

1-ий місяць (25 лютого – 25 березня)

Структура сценарію.
Емпатія і досвід.
Де брати основу для сценаріїв.
Пошук ідей для сценарію.
Логлайн.
Синопсис.
Трітмент (поепізодний план).
Сцена.
Епізод.
Зав’язка.
Каталізатор історії.
Головна проблема (дилема).
Діалог.
Структура діалогу.
Монолог.

2-ий місяць (25 березня – 25 квітня)

Персонаж.
Розвиток персонажа, мотивація.
Адаптація літературного твору.
Другорядні персонажі.
Деталі.
Характер персонажа (мета, мотивація, вчинки).
Біографія.
Вербатім (докудрама та театрдок).
Рефлексійне кіно (чому важливо «говорити» про реальність).

3-ій місяць (25 квітня – 25 травня)

Подія (вихідна подія).
Дія.
Дієвий аналіз сценарію (твору).
«Розбір» тексту з актором.
Сценарні читання. Розбір готових сценаріїв з акторами.
Поворотні точки.
Перешкода та перепетії.
Експозиція сценарія (початок).
Кульмінація сценарію (фінал).
Перша та остання сцена.
Другорядні персонажі.
Деталі.

4-ий місяць (25 травня – 22 червня)

Типи конфліктів (зовнішній, внутрішній і тд).
Другорядні персонажі.
Деталі.
Емоційні піки сценарію.
Емпатія.
Ключові сцени фільму.
Підготовка до пітчингу.
Лекційні заняття та тренування з лектором до публічного виступу.
Пітчинг.

Лектори

Дмитро Сухолиткий-Собчук

Структура сценарію. Емпатія і досвід. Де брати основу для сценаріїв. Пошук ідей для сценарію. – 25,27,29.02

Логлайн. Синопсис. Трітмент. (поепізодний план). Сцена. Епізод. – 3,5,7.03
Марина Степанська

Зав’язка. Каталізатор історії. Головна проблема (дилема). – 10,12,14.03

Діалог. Структура діалогу. Монолог. – 17,19,21.03
Максим Курочкін

Другорядні персонажі. Деталі. – 24,26,28,31.03

Характер персонажа (мета, мотивація, вчинки). Біографія. Вербатім. (Докудрама та театрдок). – 2,4.04
Євгеній Стасіневич

Персонаж. Розвиток персонажа, мотивація. – 7,9,10.04

Адаптація літературного твору. – 14,16,17.04
Дарія Бадьйор

Рефлексійне кіно (чому важливо «говорити» про реальність вже і тепер). – 23.04
Марися Нікітюк

Три-актна структура за Емануелем Обером. Інтерактив 3.0. Розривання рамок наративу. – 24,25.04
Іван Шаран

Подія. (вихідна подія). Дія. Дієвий аналіз сценарію (твору). – 28,30.04.

«Розбір» тексту з актором. Сценарні читання. Розбір готових сценаріїв з акторами. – 2,5,7,9.05
Антоніо Лукіч

Поворотні точки. Перешкода та перепетії. – 12,14,16.05

Експозиція сценарія. (початок). Кульмінація сценарію (фінал). Перша та остання сцена. Другорядні персонажі. Деталі. – 19,21,23.05
Наталя Ворожбит

Типи конфліктів (зовнішній, внутрішній іт.д.) – 26,28,30.05

Другорядні персонажі. Деталі. – 2,4,6.06
Володимир Громов

Емоційні піки сценарію. Емпатія. Ключові сцени фільму. – 9,11,13.06
Олександра Костіна

Підготовка до пітчингу. Лекційні заняття та тренування з лектором до публічного виступу.
close
Оберіть лектора*

close