Терраріум – платформа для сценаристів, де авторам допомагають розвинути власний проект. Ми організовуємо інтенсиви, воркшопи, лекторії та інші курси сценаристів.

Подати Заявку
icon

Курс «Як промотувати кіно»

Опис курсу

Теоретично-практичний курс для тих, хто хоче комплексно зрозуміти процес промоції фільму. Ми пройдемо всі етапи — від стратегії до просування фільму на «Оскар».

Лекції умовно поділені на 3 блоки:
1. PR у кіно: створення стратегії, інструменти промоції, робота зі ЗМІ, просування грантових проєктів.
2. Соціальні мережі фільму: SMM-стратегія, пошук унікального Tone of Voice, рубрикатор, запуск соцмереж, таргетинг і звіти
3. Фестивальне просування кіно на прикладі оскарівської кампанії.

Курс «Як промотувати кіно» буде цікавим для продюсер(ок)ів, режисер(ок)ів, тим, хто хотів би займатись просуванням фільмів у майбутньому: PR-ни(ка)цям, SMM-ни(ка)цям з інших сфер діяльності чи початківцям у сфері комунікацій.

Спікери будуватимуть виступи на практичних кейсах, ділитимуться досвідом, знаннями і професійними таємницями.

Блок Q&A — невід’ємна частина наших зустрічей. А ще практичні завдання та аудит сторінок ваших проєктів у Facebook та Instagram.

Мета курсу

9 лекцій тривалістю понад 23 години, 9 спікерів та 5 тижнів навчання. За цей час ви зможете розібратись, як промотувати фільм і чому це варто робити не лише перед прокатом; як складати стратегію, чому вона повинна бути комплексна і як завдяки їй досягати результатів; як знайти свою ЦА, чим зацікавити ЗМІ і налагодити з ними співпрацю; як out of the box працює на бренд та лояльність; що варто враховувати при PR грантового проєкту та ще маса корисної інформації для вашого проєкту.

Програма

07.07.2021 середа (2 год з Q&A)
1. Стратегія бренду

13.07.2021 вівторок (3 години з Q&A)
2. Просування фільму: від початку промо-кампанії до прокату

14.07.2021 середа (3 години з Q&A)
3. Як зацікавити медіа: особливості роботи зі ЗМІ

16.07.2021 п’ятниця (2 години з Q&A)
4. Маркетинг кіно у кіно

20.07.2021 вівторок (2 години з Q&A)
5. PR грантових проєктів та підготовка PR стратегії у гранті

21.07.2021 середа (3 години з Q&A)
6. Соціальні мережі: що варто знати для ведення кінопроєкту

26.07.2021 понеділок (2 години з Q&A)
7. SMM-стратегія або для чого це все? Хто ваші конкуренти і як знайти те, що вас відрізнятиме від них

28.07.2021 середа (3 години з Q&A)
8. Таргетинг у соціальних мережах. Очікування vs реальність у 2021 році

2.08.2021 понеділок (2 години з Q&A)
9. Просування фільму на «Оскар»

Формат курсу

Наживо.
з 18.00 до 20.00–21.00
Мова викладання – українська та російська
Welcome to networking 🙂

Від авторів

Олександра Сорохан, програмна менеджерка платформи Terrarium, співавторка курсу:

«Ідея курсу народилась із потреби в розумінні комплексного промотування кіно в Україні. Ми вирішили зосередити увагу на темах, які будуть корисні продюсерам, режисерам та піарникам (в тому числі початківцям), які хочуть зрозуміти механізм перевірки роботи комунікаційників свого продакшну.»

Алекс Малишенко, старший копірайтер «>>СВОЇ», співавтор курсу:

«Переважна більшість продюсерів та режисерів розуміють, що їхній фільм потребує просування. Але так склалося, що вони не завжди знають чим саме їм може допомогти комунікаційни(к)ця, не вибудовують стратегію просування і доволі базово використовують інструментарій соціальних мереж.
Як людині дотичній до кіногалузі та водночас копірайтеру, мені хотілося б змінити цей стан речей. Так з’явилася ідея цього курсу, у рамках якого ми покажемо та розкажемо про можливості PR і соціальних мереж. Сподіваюся, буде цікаво і продюсер(к)ам, і режисер(к)ам, і тим, хто хоче увійти у професію комунікаційни(ка)ці саме у кіногалузі.»

Вартість курсу

7000 грн — увесь курс
900 грн — 1 лекція

Перерахувати кошти за участь у курсі ви можете на рахунок ГО «Кінозона» у мобільному додатку вашого банку:
UA223562820000026003051514838
Код ЄДРПОУ – 40898423

У призначенні платежу слід вказати “Благодійний внесок на організацію курсу «Як промотувати кіно» від ПІБ”

Якщо у вас залишились додаткові запитання, просимо надсилати їх у наш Telegram

Лектори курсу

 

Поліна Толмачова

Директорка з розвитку агенції Octopus PR, членкиня експертної ради Держкіно
Тетяна Мала

Cпеціалістка з маркетингу та комунікацій
Тася Пугач

Спеціалістка з комунікацій та промо фільмів та кінофестивалів
Алекс Малишенко

Копірайтер, модератор, журналіст-фрілансер
Юлія Солошенко

Копірайтерка, авторка, засновниця комунікаційної агенції
Нікіта Гурський

Media Buyer
Ольга Журженко

Кінопродюсерка
Олена Тараненко

Бренд-стратег, партнер творчої групи «Тінь»
Максим Бєлов

Директор по маркетингу OLL.TV

Інформаційні та медіапартнери

close
close
close